dijous, 15 de novembre del 2007

Aprenent de detectiu


Un llibre és el mòbil que desencadenarà tota una sèrie d'intrigues fins a arribar a un assassinat. Dos professors universitaris, un de jove i un vell savi, arriscaran la vida per apoderar-se'n i, sobretot, per arribar a conèixer l'estranya història que envolta el llibre. ¿Què és allò tan especial i misteriós que amaga l'obra d'un dels més importants autors en llengua catalana? Una història apassionada i misteriosa, amb guerres, martingales polítiques, revolucions, robatoris, crims... on la solució rau en un llibre, ¿o bé és només l'inici d'una fantàstica aventura?

7 comentaris:

Annaaa! ha dit...

Hola sóc l'Anna Argemi Zamorano, aquest llibre és estrany, crec que la história és una mica absurda... perquè és un llibre que parla d'un llibre...però esta bé, n'he llegit de pitjors, però també de millors.
El recomano a les persones que els agradin les históries on es va investigant.

Jwade_23 ha dit...

Aquest llibre es pot llegir però t'acabes avorrint. Un noi persegueix el llibre molt temps i mor gent perquè desprès l'agafi un i el cremi. El final no m'ha agradat molt.
______________________________________

www.takerone.blogspot.com coomenteeu!!!

__··Joel··__

Dani Luque ha dit...

Hola soc el dani luque malla, aquest llibre m'ha agradat bastant perque a mi m'agraden els llibres de investigació sobre assasinats, robatoris, crims. Aquest llibre també m'ha agradat perque és curt pero no té cap foto per veure mes o menys com transcorre la historia. ÉS un nen universitari i apareix el cadaver d'un professor de la universitat. El nen li va deixar un llibre al professor que assasinat que va morir per aquell llibre vermell. Aquest llibre havia aparegut a la banyera del noi universitari, al final van decidir cremar aquest llibre. Doncs jo en aquest llibre que m'ha agradat bastant li poso de nota un 8.

Margarida ha dit...

Hola sóc la Margarida Fetio de 3r C,
aquest llibre m'ha agradat un mica,
es una mica extrany perquè es un llibre que parla d'un llibre i es de molta intriga i anar investigant.

...[*Jose*]... ha dit...

jaumaAaaAaaAA!! Et deixare un comentari sobre aquet llibre. Jo crec que es molt aburrit, sicerament, a mi n m'agraden els llibres de misteri i tot aquesta m... Es un rotllo total, ja no et dire res mes perque em sap greu dirte que no m'agradat el llibre, si vols intentare agafar un llibre que m'agradi per no tenir que dir aquestes coses. Ja ens veurem en el McDonalds.

Margarida ha dit...

Hola sóc la Margarida Feito de 3r C,aquest llibre es una mica extrany perquè parla d'un llibre,
en el fons està bé,proposo que se'l llegeixi a qui li agradi el misteri.

Unknown ha dit...

Aprenent de detectiu està escrit per Jaume Macià,
el llibre parla d'un noi que és diu Ricart un jove professor universitari. Un dia mentre estava al lavabo li apareix un llibre a la banyera , no sabia qui li havia deixat.
Va mirar el llibre, peró no l'entenia perque era un altre idioma, estava intrigat en saber de que parlava aquell llibre, va anar a la biblioteca a veure si el bibliotecari sabia alguna cosa sobre aquell llibre ...

JAUME continuare un altre DIA.